Riskli gebeliğim vardı erken doğum riskiyle. 35. Haftamdayim dün kontrolüm vardı bir sorun yoktu. Doktor yürüyüş yap artık yatmana gerek yok dedi. Bugün otururken bir anda bir su geldi iç çamaşırında beyaz akıntı gibiydi ama bir avuç içi kadar eşofmana geçmişti sizce suyum mu sizmistir nasıl anlarim