Dün gittim 3 cm açıklık var dediler yatış yapalım dediler istemedim . Eve geldim merdiven inip ciktim sıcak duş aldım spor yaptım adet sancısı gibi hafif ağrım var . Yarın tam 40 oluyor bu açıklıkla ne kadar daha bekleyebilirim eğer yarına kadar dogmazsa, nişan, su falan gelmedi . Hastaneye gidip suni sancı almak istemiyorum, kendi sancım gelene kadar kaç gün daha bekleyebilirim ? Kordon dolanması ya da kaka yapması riskini düşünüyorum