Didemdidemm ay çok kötüydü gerçekten apar topar yatış dediler neye uğradığımı şaşırdım bide servise alıp telefonum kıyafetim herşeyi eşime teslim ettim 5 saat sonra normal odaya alınca eşim ve annem yanıma geldi telefonumu bıraktı ama öylece girmek çok yıprattı psikolojikmen Perinatojinin doğum servisiydi sürekli kontrol ediyorlardı bebek için de benim için de içim rahattı ama o kapıda herşeyi bırakıp içeri girmek ne zaman çıkacağını bilmemek çok yoruyor gerçekten şimdi 37 haftanın içindeyim normal doğum planlıyoruz herhangi bi sıkıntımız yok ama bidaha o servise girmek istemiyorum