Elif7781 kardelenimm merhaba 😅 cok şükür biri varmış 😂 Cihan beye gitmeyi düşünüyordum buğday ve Filiz’in mağduruyum da
kardelenimm Elif7781 merhaba ☺️cihan beye bende gittim bi dönem çok iyi doktor ama özelde doğuracaksan ahmet beyi tavsiye ederim bende uzmanlarda ercan bey mağduruyum 😂
Elif7781 kardelenimm Atakent iflassın eşiginde İlyas beyin devir işlemleri bekleniyor gelen doktor durmuyor ki orda doğurmak istiyorum evet ama hastanenin durumu benden kötü 🤣
kardelenimm Elif7781 yanlış bilgi ☺️ Atakent el değiştireli bir kaç sene oldu şuan okan üniversitesinin el birliğiyle tam takır çalışıyor 😊