Seyma5050 Adete 3 gün kala yaptım sonradan bu çizgi belirdi kuruma çizgisi olabilir mi diye yıkadım çizgi kaldı
miniklerinannesii00 Seyma5050 ben tüp bebekle ilk denememde yapmıştım bekledim çıkmadı çöpe atmıştım sonra bi daha bakayım dedim silik çizgi çıkmıştı. Bence yarın tekrar yapmalısın . Ya da kan verirsen daha net sonuç alırsın
Seyma5050 miniklerinannesii00 teşekkür ederim canım inşAllah dua et 😔Önceki gebeliğimde Ocak ayında erken Doğumla 6aylık bebeğimi kaybettim inşAllah bu bana teselli olacak :(
miniklerinannesii00 Ucankus evet hemde tüp bebekle olmuştu benim erken gebelikte testi yapmam lazımdı ama ben normal testten yapmıştım 10. Günde 2 sonra kan tahlili verdim 117 sonucum çıkmıştı.
miniklerinannesii00 Seyma5050 yaa peki neden erken doğum oldu yani ben üçüzlere hamileyim benimde erken doğum ihtimalim var siz öyle deyince korktum bir an 😞
Seyma5050 miniklerinannesii00 rahim ağzı gevşekliği varmış canım oyüzden. Eşinle felan ilişki yaşama kesinlikle kendini de yorma canım
miniklerinannesii00 Seyma5050 yok doktorum yasakladı ve şuan istirahat ediyorum . Temizlik vs yapmıyorum.