Lenasnmz Selam arkadaşlar, Almanya da detaylı ultrason yaptıran varmı benimle detayları paylaşirmisiniz? Kaçıncı hafta da, kendi doktorunuz damı yoksa hastanede mı yapıldı, ücret neydi?
01180322 Lenasnmz bnm henüz küçük bu hafta hormany test yapılacak dendi.turkiyedeki tabiiryle ikili testmis. Bize bilgi verirken 40 Euro denildi ama tam bilmiyorum
Lenasnmz 01180322 ben yaptırdım 14+2. Haftada harmony 2 hafta önce 169 euro artı cinsiyetini öğrenmek istersem 20 Euro idi 14 haftadan sonra cinsiyete bakılıyor öncesinde söylenmiyor onuda ödedim toplam 190 Euro oldu harmony. Bence eyaletler arasida fark vardır benim sigortam Aok ve sınırsız ultrason içinde 80 Euro ödedimm. Eğer 80 Euro vermeseydim Aok sadece doğuma kadar 3 kez daha ultrason karşılıyordu. Detaylı ultrason kendi doktorun mu yapacak onu söyledi mi?
01180322 Lenasnmz canım, bnm doktorum türk ve 1 yıl öncesine kadar sigorta bu testi karsilamiyo dedi ama şuan sadece ultrason parası odeniyo dedi. Bnmde aok. Ve sadece 40 euro ödeyeceğiz . Sigorta bunu oduyormus. Ayrıntılı içinde aynı yerde yapılır dedi fiyatı için de ylns değilsem yine 40 tan bahsetti ama tam bilemiyorum . Bu arara NRW deyiz biz Düsseldorf ta belki bilirsiniz
Lenasnmz Anladım canım, baya uzakiz ben Stuttgart ulm 🙋🏻♀️ sağlıkla gelsinler bakalım… kaçıncı haftada olacağını banada bildirirsen sevinirim. Benim kontrolüm 19 temmuzda 18. Haftada olacağım bakalım ne zaman yapacaklar onu merak ediyorum
leila1 Lenasnmz detaylı ultrason farklı renkli ultrason farklıdır. Renkliyi özel olarak talep etmeniz lazım 95 € du. Benim bahsettiğim detaylı ikili tarama testi
Lenasnmz leila1 tamam şimdi anladım evet onu soracağım 19 temmuzda kontrolüm, ben harmony testini yaptırdım 169 Euro artı 20 Euro cinsiyetini öğrenmek için belki ben ileri yaş olduğum için daha kapsamlı bakılacak o yüzden yüksektir ücreti 39 yaşındayım. Ama Türkiye’de de yaptırdım Cerrahpaşa da nipty fetal DNA testini çok şükür temiz geldi sonuçlar ense kalınlığı burun kemiği de gayet iyi dediler ama burdaki doktorum ingilizce ve Türkçe olmasına rağmen onu kabul etmedi bende tabiki sizde yapın dedim. Şimdi bunu bekliyorum bakalım 2 hafta oldu bana bir sonuç gelmedi gittiğimde sanırım söyler acil birşey olsaydı ararlardi diye düşünüyorum.
leila1 Lenasnmz evet acil birşey olsa ararlardı kötü bişey çıkmamış zaten önceki testlerde de bunda da çıkmaz. Doktorların fiyat farkı var galiba genelde anlaşmalı olduğu yerlerle alakalı galiba