Elifakbulut5 sizinle empati yapmaya çalışıyorum . Bir anne olarak evladınıza tabiki kıyamazsın, kıymamalısınız. Ama babasının da bu işte rızası önemli eğer evliliğinizi devam ettirecekseniz. Aksi halde boşanma vs durumunda kendinizde devlet desteği ile büyütürsünüz. Ama babasızlık evlatlarınız için zor bir durum . İnanın bende ne diyeceğimi bilemedim . İnşallah rabbim bu 1-2 hafta içinde size bir
Çıkış yolu, eşinize bir
Nebze merhamet verir.
Maddi yönden bir sıkıntınız yoksa, 4 yaşa kadar zorluğu var sonrasında rahat olursunuz . Ama bir cana kıymanın vicdani hesabı ömür boyu sizinle olur. O çok ağır işte