SNurays 20. haftada 1. dozu vuruldum bugun 2. doz için 1 ay sonra gel dedi, doğumda ve sonrasında herhangi tetanoz riskine karşı anneyi ve bebeği korumak için yapılıyormuş zararlı antikorlar yenidoğan bebeğe geçmiyormuş, genelde sezeryan düşünen anne ve doktorlar olun diyor bıçak altına yatılacağından ama her iki ihtimaldede gerekli