Aseleft yıldırım doruk Sabiha hanım takipliyimm kese görmek için gittim ona randevu vardı aldım memnun kalınca devam ettim. Şu an 35+5 günlük hamileyim başka Dr a gitme ihtiyacı duymadım bile. Pazartesi günü doğum için fiyat sabitledik. 35 haftada sabitliyolar. 9 bine anlaştık. Genel olarak temiz hastane ilgiden memnunum. Dün gece sancım oldu saat 10 da gittim ebeler o kadar güzel ilgilendi ki normal odada yatış oldu. Odaları gördüm nst ye girdim tertemiz odaları. Doğumhane de çatı muayenesi oldum yine tertemiz. Ben Dr umdan da genel olarak hastanemden de memnunum. Randevu saatim en fazla 5 dk geçmiştir şimdiye kadar. O konuda sorun yaşamadım. Tavsiye ederim.