Siineemm 6 hafta 4 günlük olduk bebeği kesede gördük ama bugün iç çamaşırımda hafif kahverengi lekelenme vardı. Acaba tehlikeli mi bu normla mi yaşayan var mı acaba
hatice_x Siineemm Canım aynı şeyi bende yaşadım kahverengi leke olabiliyormuş kırmızı pembe tehlikeli
e_blue_sky_a Siineemm 6da oldu bana bayramda acile gittim progestan 200mg verdi. Şuan ki ozeldeki doktorum da 12haftata kadar devam et diyor. Ayrıca kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar. Sizde var mı kan uyuşmazlığı? Bebeği korumak için yapmışlar öyle dediler
anneoluyoruuumm16 Siineemm 17 haftaligim bende de oluyor doktorlar rahimden gelmiyor dediler düşük riski yok dediler. Öyle devam ediyorum
tgba715 Siineemm ilk gebeliğimde yaşadım yerleşme kanaması oldu haftalarca sürdü bunda da başta oldu 2-3 kez geçti sonra hemen panik yapma çok sık oluyor artık bu lekelenmeler ama ihmal de etme
Siineemm hatice_x ya zaten çamaşıra bulaşmış sadece silince olmuyor korkuyorum birsey mi oldu acaba diye
hatice_x Siineemm İlk haftalarda olabiliyor böyle şeyler kontrole gittiğinde sor doktoruna zaten görünen kanama vs varsa ilaç yazar sana
Siineemm e_blue_sky_a öyle birsey söylemedi hiç bir doktor pazartesi gittim hersey normal gözüküyor dedi
anneoluyoruuumm16 Siineemm mutlaka doktora başvurun. Ben 5 farklı doktora gittim. İki defa kıpkırmızı kanama başlıyor kahveye dönüyor kahverengi pihtilar düşüyor. Eski kan birikmiş diyorlar bana. Hepsi bebekle alakali hir durum değil bebeğin keyfi yerinde düşük riski yok dedi çok şükür
Essy Ben de 8. haftadayım, 6 haftalıkken fark ettim gebeliği, o günden bu yana sürekli lekelenme var, endişelenecek bir şey yok özellikle ilk 3 ay sık olabilir dedi doktor, herkeste değişiyormuş. Doktorunuzla paylaşın muhakkak.