gulayse_38 Çarşamba günü saat 10 a randevu almıştım baya övüyorlardı
Daha girmeden muayene ücreti sordum 800 dedi
Peki kan idrar olunca ek ücret çıkar mı dedim 300 ve 600 arası ücret çıkar dedi
Girmedim randevuya bi de sigortasız oldugumux için eşim girseydik dedi
Ordan Kızılay’a gittim 785 tl verdim sadece çok da iyi muayene oldum çok da memnunum 🤌🤌❤️