aaslim Kızlar adet sancısı gibi sancım var 1 saattir, ara ara şiddetleniyor hafifliyor, midemden aşağı doğru, normal midir acaba?
Medine_yasar05 aaslim benimde öyle oldu cnm dün kontrolüm vardı gittim nts ye bağladılar sancım çıktı doktorum yatış ver 2 gün ben kabul etmedim
tugcebilge06 aaslim benimde 33 haftamda agrım oldu yalancı doğum sancısı dediler bu dönemlerde oluyormuş aksam 9 bucukta gıttım hastaneye 4 defa nst cekıldı ıkı defa alttan bakıldı serum verdıler sabah taburcu oldum cıger gelıstırıcı ıgne yaptılar bebek ıcın erken dogarsa dıye suanda 36 haftalık hamıleyim dün tekrar gıttın kasılmalarım var dıye sonrasında gectı tabı agrınız olursa ıhmal etmeyn gıdın
Medine_yasar05 Yorgn eşime bir kağıt verdiler eczaneyi arayıp 3 parça alet istemişler fakülte gibi bir hastanede 850 TL’ye paradan da geçtim Altan muane edip eşimin getirdiği aletle sıvı aldılar benden canım çok yandı bende sinirden tedavi ret ettim cnm
bu_partideyalnizsin Yorgn hareket takibi neden önemli bu haftalarda? Yer daraldığı için hareketleri azalabilir diyorlar cunku
Medine_yasar05 aaslim cnm benim akıntım vardı sıvı aldılar benden canımı çok yaktılar bütün tedavileri ret ettim çıktım
Minis122 Medine_yasar05 keske reddetmeseydiniz benimde 33 haftada kasilmalarim.cikti 2 yattim sezeryana aldilar tam kapisaindam geri dondurum merkeze. Baska hastaneye sevk yapildi bulansla gittim mahvettiler. O hastanede 1 bucuk gun yattim imza atip ciktim ozel hastaneye gittim 2 gunde orda yatis yapildi ialclar falan azda olsa duedurdular bayramin 1. Gunu acile gittim gene yatis aldim yattim gene 2 gune yakin gene kadilmaalr vardi sevk istediler kabul etmedim ozele gittim gene suan 35+3 haftalik olduk dun gece asiri derecede kasilamalrim cikti ilac verdi gene. Biraz daha sabret yatis vermiyim sana. Dedi pazartesi gunune kadar olursa olcak olmasa doktorum net karar vericek artik agrilardan yatamiyorum
Yorgn Medine_yasar05 o nasıl bir şey ilk defa duydum sizin adınıza üzüldüm sağlıcakla kavuşun birbirinize inşallah
Medine_yasar05 Minis122 cnm benim sadece kasıgım arada bir ağrıyor başka bir sıkıntım yok sancım çıktı doktorum bana bir yerin ağrıyor mu dedi hayır dedim
Minis122 Medine_yasar05 bende hissetmiyordum hep hemsirler ntsde cikinca agrin varmi hissediyormusun dedigimde hayir diyordum ama 4 5 gundur hissediyorum artik
Medine_yasar05 tugcebilge06 öyle yapacam cnm zaten kocaman fakülte de nasıl alet olmaz birde liste yapicagiz eşine vereceğiz dediler benim zaten sezaryen onu onlarda biliyor