gokcesgoktas Kızlar hızlı yürürken böyle karnımda batma oluyor değişik bişey tarif edemiyorum 21 haftalığız özellikle sağda göbek deliğinin yanında oluyor sizce neden biraz gözlü yürüyünce oluyor genelde
gokcesgoktas Aysee1123 ay dün bişeyler okudum korktum yemin ederim herkes kötü kötü şeyler yazmış işte yok doğum sancısı felan Allah korusun dedim size bir sorayım
Kiymetyildiz Benim de o zamanlarımda oluyordu haldır huldur yürüyordum hep 😅 doktorum sakin ve yavaş yürü kendini yorma dedi şu an 33 teyim geçti artık