Nerden nasıl başlasam bilemiyorum bugün tam 12 günlük olduk minik oğlumla ve o kadar güzel bir şeymiş ki annelik ❤ 21 haziran akşamı hiçbir şeyim yoktu güle oynaya eşimle yemek yerken bir anda kasılma hissettim normaldir deyip geçtim çünkü bebeğim hep toplanıyordu bu yüzden önemsemedim ama baya şiddetli bir kasılmaydı her neyse lavaboya gittiğimde beyaz renkli akıntım olduğunu gördüm ve burda daha önce nisanın hep kanlı olmayacağını okumuştum o geldi aklıma ama kunduramadım tabi çünkü daha haftamız erkendi ama yine de içim içime sığmadı doktoruma mesaj attım o gece de şansıma doktorum nöbetçiymiş hemen gittik ultrasonda falan her şey normaldi bebeğim kanala girmeye başlamıştı ama doktorum hemen doğum olmaz kanala girmesi tamamen doğum belirtisi değil dedi neyse nstye girdim düzenli sancılarım çıktı baya 180 i gören sancılardı ama ben hiçbir şey hissetmiyorum sadece bebeğimin ara ara toplandığını hissediyordum sancı da buymuş zaten doktorum düzenli sancılarım olduğunu görünce çatı muayenesine aldı ve ben şok 1 cm açılman var dedi sancımın durması için serum verdiler 2 saat boyunca ama geçmedi bu sefer 200 ü gören sancılarım çıktı ve açılmam da 2 cmyi geçiyordu doktorum bu şekilde eve gönderemeyeceğini doğuma alacağını söyledi ve asıl korkular o zaman başladı genel anestezili sezaryen doğum yaptım kendi tercihimdi doğuma girene kadar milyon tane olasılık düşündüm ama asla korktuğum gibi geçmedi çok şükür ameliyattan çıkınca burada abartıldığı kadar asla ağrım olmadı sütüm de hemen geldi ayılınca emzirmeye başladım bebeğimi 2. Günden sonra da eşimle tek başımıza bakmaya başladık yavrumuza 3 kayıptan sonra ve kullandığım kan sulandırıcı iğneler düşük önleyici iğnelerden sonra çok şükür bebeğime kavuştum ❤ sormak istediğiniz bir şey varsa seve seve yaşıtlarım 😊