Ben de #Kücük Ağa diye bı dizi vardı ya onu izliyorum 😂 kitap okuyorum, balkona vantilatörü çıkardım,kahve yapıp yanında soda ile içiyorum. Doğumdan sonrasını düşünüyorum nasıl olcak acaba diye..bazen uykum geliyo uzanıyorum. Geçen gün Kirazlı kek denedim tavada,belki yine ondan yaparım. Geçiyor zaman iste 🌺