Güney Adana hastanesindeydi 2019da oğlumu doğum yaptım Osman hocada aşırı Cook iyi bir doktor ve bilgili herseyinle ayrı ayrı ilgilenir sorularını tek tek cevaplar normal gidiyordu herşeyim bebeğim kakasını yapınca apar topar sezeryan oldum ve 4bucuk yıldır ne bir sızlama ne bir ağrı asla çekmedim şiddetle tavsiye ederim 🫰🏻