Dhskn_ Kızlar bir tanıdığımın 3 . Sezaryeni riskli geçmiş yapışık durumu yaşanmış . Ve şuan tekrar gebe doktor riskli başka hastaneye sevk etmiş. Arkadaşım ağlıyor üzülüyor bu durumu yaşayan var mı?
Handekolak Dhskn_ cok gecmiş olsun inslh kotu birsey olmaz benimde 3uncu sezeryan olck nasıl yapışık oluyor anlamadım
Dhskn_ Handekolak Bebek rahime yapışıyor bu bir risk oluyor anne için kanama oluyor diye sezaryen doğum ayrı bir risk zaten.
Handekolak Dhskn_ inslh cnm hiç bir sıkıntı yaşamadan Rabbım evlatlarimizi kucagimiza almayı nasip etsin😇😇🤲