Merhaba kızlar, hamileliğimde burada çok şey öğrendim ve inşallah ben de doğumumdan sonra tecrübelerimi yazarım da okuyanlara umut olurum diyordum hep ve şükürler olsun bugün tam 22 gün oldu prensesim dünyaya geleli ve sizinle normal doğum hikayemi paylaşmak istedim 🧿😍
Öncelikle şunu söylemek istiyorum kimseyi dinlemeyin siz sadece ne istiyorsanız ona odaklanın ve elinizden geleni yaptıktan sonra gerisini Allah’a bırakın. Önemli olan normal veya sezeryan değil bebeklerimizin sağlıklı bir şekilde doğması. Ben hep normal doğum istedim ve bunun için de elimden geleni yaptım. Ben çok takıntılı ve çok plancı birisiyim. Ayda 3-4 defa kontrole giderdim bebeğimi görmek için 😂 39+5 te doğurdum ve son iki hafta sancım hep 100-180 arası çıkıyordu ama ben hiç sancılarımı hissetmiyordum. Doktorum eğer böyle giderse bebek kanala inmez sezeryan yaparız diyordu. İstemiyordum ama hep önemli olan sağlığı diye de kendimi motive ediyordum. Doğumdan 5 gün önce gittiğimde kanala inmemişti açılmam hiç yoktu 40 a kadar bekleriz gelmezse sezeryana alırım dedi doktorum. Ben evden çalışıyorum ve her gün mesaim bittiğinde mutlaka en az bir saat yürürdüm. Son ayda squata başladım egzersizlere başladım hiç aksatmadım. Hamileliğimde şeker çıktı, 5.ayda 10 kilo almıştım sonra diyete başladım 13 kiloyla doğuma girdim. Çok zor zamanlardı gerçekten. 53 ile hamile kaldım 66 ile doğuma girdim. İsteyip de yiyememek çok kötüymüş gerçekten 😂 benim acı eşiğim çok yüksek olduğu için ve kendimi hep en kötüye hazırladım çok sancılı olacak diyordum hep. Belki de en kötüye hazırladığım için o sancılarımı hissetmedim. Doğumdan 3 gün önce yine kontrole gittim. Sancılarım yine çok yüksek çıktı ama yine hissetmiyordum. Açılmam 2 cm di. Doktorum 2 gün sonra yine gel ve bu süreçte sürekli yürü Squat yap dedi. Kontrole gitmeden bir gün önce gezmediğimiz yer kalmadı Ankara’da, bende hala hiçbişey yoktu. Artık kendimi sezeryana hazırlamıştım. Ve çatım da dardı. Kontrole gittiğimde sezeryan günü alırız diyordum. Ki beklediğim haber geldi. 3 cm açılmam vardı ve bebeğim gelmek istiyordu 😍doktorum yarın sabah 8de doğumu başlatacağız suni sancıyla destekleyeceğiz dedi. O an nasıl mutlu olmuştum anlatamam. Ben yine hiçbişey hissetmiyordum 😂 eve geldim yürüyüşe çıktım hemen. O gün 3 saat yürüdüm. Belki de 100 defa Squat yaptım. Hiç oturmadım. Sabah doğuma gittik. 9da suni sancı bağladılar. Çatım dar olduğu için ve sancıları hissetmediğim için bebeğim geçemiyordu🥺 suni sancıyı bile hissetmiyordum, hissetmediğim için de bebek kanala inemiyordu. Sezeryan ihtimali olduğu için hiçbişey yiyip içemiyordum çok susamıştım. Hastanede sadece nst ye bağladıklarında yatıyordum. Diğer zamanlar sürekli yürüdüm egzersiz yaptım bebeğimin gelmesi için herşeyi yaptım. Saat 11:30 da ben biraz sancıları hissetmeye başladım. Sancı geldikçe Squat yaptım. 12ye kadar sancıları hissettim. Doktor geldi açılmama baktı 6 cm olmuştu ve kızım kanaldaydı 😍 doğuma alıyorum dedi. 12:15te doğuma aldı 12:30 da kızım kucağımdaydı. Böyle bir mutluluk yok. Çektiğim acı sadece 1 saat sancıyla kızımı kucağıma almıştım. O an yeniden doğmuşum gibi oldum. Şimdi ayağımda sallıyorum yüzüne bakıyorum. Hoşgeldin dünyaya minik mucizem 🥰