Kubraygt Kızlar bu haftalarda doğum yapanlar yazabilirmi süreç nasıl gelişti neler yaşadınız . Ciğer geliştirici iğneyi kaç gün öncesinden vuruldunuz ve küvöz durumu nasıl oldu
Kubraygt Zeybet çokmu sık yaşıyorsun sende canım 😞 doktor günde 5-6 normal demişti ama bazen 1 saatte 5-6 kez yaşıyorum geçen hafta da nst ye girmiştim ama onda sancı çıkmamıştı bunda 25 dk kaldım nst de 3-4 kez sancı çıkmış
Zeybet Kubraygt aynen dediğin gibi oldu kuzum.yani 1 saatte 3 tane sancı çıktı o yüzden yatışım yapıldı. Şimdi nidilat denen bir ilaç kullandırıyorlar. Bu gidişle bebeğin 34-35 haftalarını burada çıkaracağım gibi 😔😔😔 aman kendine dikkat et yorma kasılmaların olmasın benim gibi.
Kubraygt [bilinmeyen] hem diyaframa hemde mideye baskı yapıyo çok normal hissettiklerin maalesef 2-3 haftadır bende öyleyim
Kubraygt Zeybet bende bugün gidicm kontrole bana da aynı ilacı söyledi dün doktorum günde 4 kez alcn dedi . İnş yatırmaz beni de 😞 bebeğinin kilosu kaç tam haftan ne senin
Zeybet Kubraygt bende günlük 3 tane kullanıyorum. 1900 en son baktıklarında. Şu an 33+3 Bu ilacı çoğu doktor 34-35 haftaya kadar kullandırıyor. Biraz baş ağrınız olabilir, ilaca alışınca geçiyor 😊
Kbrabaris Kızlar gecmis olsun 30. Haftada benmde sanci çıktı serumlarla falan durdurdular. Simdi 34+5 günlük olduk hafta sonu gene sancim vardı 1gece yattim nidilat kullandım aşırı bas agrisi yaptı bende. Ama sancim gecti yarin kontrolum vae ınşallah hepimiz saglicakla kucaklarımiza aliriz🙏
Kubraygt Kbrabaris inş bizimkiler de durur benim 32+4 şuan ama 35 den gidiyo gelişim olarak iki hafta daha gitse çok iyi olur o zmn belki küvöze de girmez
Kubraygt Zeybet benim kilo boy gelişimi olarak önden gidiyodu doktor zaten bi onun için için rahat olsun diyo ama olamıyo malesef