Aslında ikili ve üçlü yaptırmadan direk fetal dna yaptırılsa daha iyi.Doğruluğu %97,97 dediler. Annenin kanından bebeğin dnasına ulaşılıyor sonuçlar 10-12 günü buluyor ve bebeğin cinsiyeti de 10. Haftada öğreniliyormuş. Tabi maddi boyutu olduğu için herkes yaptıramıyor. Üçlü test aslında hiç yapılmamalı.ikili test temiz çıktıysa genelde gerek yok. Ultrasonda da bi problem gözükmüyosa tabi. Ama devlette doktorlar prosedür gereği yapılmasını tavsiye ediyor.