1Marin_-0 Kızlar merhaba 17+2 haftalık hamileyim karnımım alt tarafında böyle baskıya benzer agrı gibi gerilme gbi bseyler hissediyorum vajinamın üst tarafında da sanki böyle geriliyo agrı gbi değişik bi his acaba bebek büyüdüğü için mi oluyodur yasıyan varmı
kubraayman 1Marin_-0 Benimde öyleydi bu dönemler rahim leğen kemiğine doğru büyüyor ondan o baskı canım bende de oldu aynısı
Lenasnmz Kızlar selam, benimde 16+2 bazen öyle bir sancı vuruyorki alt karina bağırıyorum resmen, bildiğin oranın gerildigini genişlediğini hissediyorum kontrolüne 2 hafta var telaş yapmadan beklemeye çalışıyorum.
Lenasnmz kubraayman sık sık değilde bazen bir vuruyor cidden bağırıyorum bu ne böyle diye, ilk gebelik hiçbir fikrim olmuyor işte.. burayida kuzenim önerdi en azından fikir almak iyi geldi çok sağol.