Merve775 Bayanlar biraz önce bir postta okudum detaylı ultrason çekimi yapılırken doktor odasına tek anne mi giriyor baba içeriye alınmıyor mu
Churcill Merve775 devlet hastaneleri kadın doğum polikliniği almıyor perinatoloji de almıyor maalesef
GiGi1 Merve775 ben yarın gideceğim özel bir perinatoloji doktoruna bugün konuşurken odaya benimle birlikte sadece 1 kişi girebileceğini söyledi.
Meryembozkurt46 Babada giriyor yani bizim ki oyle olmuştu ilk oğlumdan biliyorum suan tekrar hamileyim 11+3 daha detaylıya varda eşimle beraber gitmiştik hatta eşim bebişi video almıştı ama özel hastanedeydi
Merve775 Meryembozkurt46 bende özele gidiyorum ama yinede emin olmak için devlette bir doktor tarafından takipteyim
Pnr_KMRC1 Merve775 özel alıyor canım her özel eşinide yanına alıyor biz eşimle girmiştik🫶🌸 güzel haberler almanız dileğiyle🌸🫶
Zeyada07 Özele gittim ben eşimide yanımızda halamda vardı almışlardı üstelik videoda vs rahatça çekti eşim
Merve775 Pnr_KMRC1 amin canım benim bende emin olmak için aradım öğrendim ilk 15 dk içinde anneye bilgi veriyorlarmış sonra babayı alıyorlarmış çok şükür inşallah güzel haberler almak dileğiyle hepimize
Sevval0308 Merve775 hayırlısı olsun canım.bulundugun şehirde arastirma hastanesi varsa özel randevu alabiliyorsun akşam besten sonra cüzi bir rakam ödüyorsun baba da girebiliyor tahmini 300 lira gibi
Merve775 Sevval0308 hadi ya bilmiyordum bak bunu bize devlet hastanesi yok dediler bize bizde özel hastaneler de ödeme yaparak bugün tandevumuzu aldık
GiGi1 Merve775 eşim girdi özelde yaptırdık fakat herşey yolundaydı böbreklerde genişleme görüldü bebeğimde fetal dna istedi kan verdik 10 gün sonunda çıkacak😢😔😞 inşallah güzel haber alırız😞
Merve775 GiGi1 peki kendi doktorun böbreklerinin büyük olmasındaki açıklaması ne oldu merak ettiğimden soruyorum senin için zor bir durum ama doktorlar böyle durumların doğuma kadar değişeceğini söylüyorlar sende içine ferah tut