Minis122 M_22 ben 32 de girdim ama agrim var demistim ole sokmustu 33 de baska hastaneye gitmeye basladim direk soktu doktor nts
ikiminiskoala İkiz riskli gebelik olduğu ve rahim kasılmalarını önleyici ilaç kullandığımız için 27+2 de girdik biz