Merhaba kızlar ben doğum yaptım ilk gün yorgun olduğum için yazamadım. Şimdi iyiyim. Ayın üçünde nişanım geldi sabah akşamına da suyum geldi saat 21.30 gibi hemen hastaneye gittim. Saat 23.00 da 5 cm açılmam vardı açılmayı beklicez dediler gece boyunca 3 dakika arayla sancım vardi sabah saat 7 gibi (Yani Ayın dördü dün sabah )açılmam 8 cm oldu ve iki saat sonra oğlum geldi nasıl oldu gece nasıl ağrılar çektim hiç bilmiyorum şuan sadece alttan dikişlerim var 2. Derece yırtılma olmuş az bir ağrım var kalkarken uzanırken başka da birseyim yok aslında korkulacak biseyde hani bizim toplumda normal doğum yapan kadınlar hamile olanların gözünü korkutur ya yok böyle acı yok şöyle benim ilk doğumum ve böyle olacağını hiç düşünmemiştim daha çok kötü ve korkunç tahmin ediyordum ama değilmiş. Benim doğum hikayemde böyle kızlar umarım hamile olanlara bir nebze içinizi ferahlatabilimişimdir ☺️☺️