MMad Bebek sağ tarafta toplanıyor canım yanıto taş gibi oluyo orası sonra geçiyo ama canım yanıyo dün de böyleydi bugüm dr a kadar gittim ama izinliymiş başka dr a gitmek idtemrdim eve döndüm yine oldu sizde de oluyor mu ciddi bi durum mudur
MMad MMad bilgisi olan hiç yok mu çok endişelendim zaten acile gideceğim ama öğle arası endişelendikçe endişelendim iyi kötü bilen bi şey yazsın
Merveclskn10 Canım çok normal bebek orayı seçmiş. Benim kızımda hep sağ tarafta duruyor 24.haftadan beri. Şuan 32 haftalık. O sertikte sırtını falan yasladığında olur sonra döner ve geçer.
MMad Merveclskn10 belime vuruyor ağrısı bi de elimi bile koyunca sızlar oldu karnım korktum baya ya inşallah normaldir çok sağ olsun cevap verdiğiniz için
Sukihana Ben de 20 haftalığım aynı durumdayım sağ tarafa toplanıyor bel ağrısı ve kasık ağrısı yapıyor ama rahim büyümeye çalıştığı için bu ağrılar normal diye düşünüyorum aynı sizin gibi dokununca sızlıyor gibi oluyor bazen. Yalnız değilsiniz :’)