Merhaba 33. Haftayı bitirdik. Son iki haftadır artan bir kramp var başımda ozeliklle gece oluyordu sanki damarimi çekiyorlarmis gibi şimdi de sol bacağımın eklem yerinde yürürken ağrı oluyor kilitliyor başına gelen var mı geçmesi için önerisi olan varsa çok sevinirim ♥️