esobalim Kızlar bugün kont gittim 29 haftalık bebeğe göre kilosu fazlaymış Dr gebelik şekeri yapmamız gerek dedi sizce yaptırmalı mıyım aranızda yaptıran var mı bebeğe zararı çok diyen de var bu tahlillere göre de diyet listesi yazıcakmış
zeynozey esobalim bizim kızında 31. Haftada kilosu çok çıkınca şeker takibi yaptırdı doktorum 1 hafta evde açlık tokluk ölçtüm şeker çıkmadı. Yükleme yapmak istemiyorsan sende kendin şeker takibi yapabilirsin evde 🫶🏻