Susu_09 1melekannesi3858 npysn cnm dün gitim kontrole 36 -37 de alırım dedi tansiyon sker olduğu için bide riske atmicam çok uğraştın dedi 1800 Gr olmuşuz 34 de gitcem sonra haftada 1 dedi gün vercekmis
1melekannesi3858 Susu_09 valla canım.kontrolden bu yana iyimiyim kotumuyum inan bilmiyorum sari akıntı geldi arada yine geliyo enfeksiyon mu var anlamıyorum alt tarafımda agri oluyo inşallah bi sıkıntı çıkmaz da acile gidecem aksam
Susu_09 1melekannesi3858 ağrı oluyorsa vardır belki enfeksiyon bı tahlil verirsin tek kullanımlık toz veriyorlar bı işe yaramıyor bence benimde bas aşağı dönmüş bebek baskı yapanilir dedi 3 hafta daha dursun da 34-35 görelim
1melekannesi3858 Susu_09 kız benim bebis 26 haftadan belli baş geliş durmak istemiyor anam icerdw bebis
Busraa1606 1melekannesi3858 canısı biliyosun bende hep yatıyordum, kalkmam yasaktı valla artık kalktım çünkü ağrılardan durulmuyor 34+1 oldum dışarıda 5 dakika da olsa yürüyorum yoksa çekilmiyor bu haftalar
Susu_09 1melekannesi3858 yok o sürekli gelmez heralde ya benimde bı kere sümüksü sarı akıntı gelmişti Nisan zannettim ödüm koptu doktora kostüm ertesi gün enfeksiyon çıktı
1melekannesi3858 Totanseyma kız dün akşam acile gittim şükür dediğin gibi bisey yokmuş rahim boyu da 40 mm hala çok şükür
Totanseyma 1melekannesi3858 dedim ya canım mukus gibi değilse sıkıntı yok benimkisi bildiğin mukus gibiydi