1melekannesi3858 mrb bnde de rahim kısalığı varmış ilk gebeliğim olduğu için bilinmedi sonra serklaj yapılamadı haftası 22 ’di büyük dediler bide bnm çocuk aşağı inmişti o yüzden atarsak dikiş patlar erkn doğum olur denildi pesser takıldı ama o da işe yaramadı 3 hafta tuttu 1 hafta akıntım oldu önce sariydi bı kaç gün sonra hafif kahverngiye döndü sordum normal akıntı dediler sonrda kanamaya döndü ve 25 haftalikta doğumum oldu o yüzden serklajliyken olur mu bilmiyorum akıntı ama dikkte al akıntı önemli seni korkutmak istemem ama yaşadığımı söyledim .