Merhaba arkadaşlar hamileliğimin 18+5indeyim bu hafta bebeğim sürekli sol tarafa yaslı ve baskılı hissettim… O tarafa geçtiğini şiş gibi hissediyorum 😇 bazen dakikalarca bazen saatlerce orda duruyor. Bu sabah uyandığımda ise olduğumdan daha şiş ve büyümüş hissediyorum. Benimle aynı dönemde olanlar da bu sorunu yaşıyor mu? Birde karnımda hafif acı-ağrı hissediyorum siizde de oluyor mu??