Fndk33 Merhabaa 35 gün önce kürtaj oldum adet olmadın henüz . Açıkcası korunmadımda. Ovulasyon 32. 33. 34.Gün ovulasyon testim fotografta ki gibi cıktı bugun de koyu çıktı acaba yumurtluyormuyym yeniden ? Ama adette olmadım adetım yaklasmı olması gerekirdir . Bilen varmı acaba
Motherandbaby_ Ben kürtajdan sonra ovülasyon testi yapmadım ama 35. Gün ilk reglimi oldum bildiğim kürtajdan sonra regl gibi olunuyo o yüzden yumurtlama oluyor
Nazli_2763 Liya98 ya bende geçen ayın 11 düşük yaptim dünden belkide regl sancısı var ve kan değilde çikolata renginde Kanamam oluyor
noble1 Doktorum bana kürtajdan sonraki ay yumurtlmaa görmeyedebilirsin demişti, 34.günde adet olmuştum. Kürtajdan sonra beta hemen sıfırlanmadığı için ilk adete kdar bu testler geçersiz oluyor :)