Er_se_azelyaisik 32+3 1917 . Ama doktor 2 hafta karın çevresinde gerilik var dedi aranızda bunu yaşayan var mı. Doktor sorun olamadığını söyledi ama benim kafama çok takıldı 🥺
Seyma-10 Er_se_azelyaisik benimkide öyle doktorum sabit kalırsa kötü ama geriden de olsa gelirse sorun olmaz demişti
Nerfemm Er_se_azelyaisik icini ferah tut lütfen bebegin geriden gelmiyor gayet iyi. Her bebek tospik olacak degil.
Er_se_azelyaisik Seyma-10 anladım benim kafam çok karıştı 🥺 buradan da çok yazı okudum inşallah saglijla doğar tek temennim bu
Seyma-10 Er_se_azelyaisik şöyle söyleyim mesela haftanız 30 ama karın çevresi 38 de kaldı bir dahaki gelişte haftanız 32 olmuşsa karın çevresi 29 olup azda olsa ilerlerse sorun yok ama hafta ilerleyip karın çevresi sabit kalırsa sorun demişti
Er_se_azelyaisik Nerfemm inan ki kilosunda değilim sağlık açısından korktum🥺 Allah büyük teşekkür ederim 💕
Moruk07 Benim 32.haftam ve 2300 çıktı 2 hafta önde dedi doktor … Suyum normal ama şeker sınırda oda yapar dedi riski de erken doğum dikkat etmemi söyledi…
Er_se_azelyaisik Seyma-10 Anladım çok teşekkür ederim 🙏🏻 Bebişleri sağ sağlim kucağımıza alırız inşallah