Suheda123- Ümit hastanesinde gittiğiniz bir doktor Eskişehir’de memnun kaldığınız bir doktor varmıdır.13 haftalığım ve doktor arayışındayım☺️
Hzzz Suheda123- murat şenila gidiyorum üzerine baska doktor tanimam.Dilek hanımda cok tecrubeli bir doktor
Suheda123- Gzd11gzd telefonla iletişime geçtiğimde bugun sosyal güvencesi olanlar için 17.500 ₺ olduğunu söylemişlerdi yine arayıp yada bizzat görüşüp öğrenmenizi tavsiye ederim