Eksijelibon sen okuma çok,izleme.riske atmamak için bence de sezeryan olmalısın . Bende tüp bebekle hamile kalmadan önce (çok uğraştım) bile direkt sezeryan kesip alsınlar,çok değerli çünkü hayatta riske atmak istemem diyordum.hani zamanım gelse de hemen sezeryana alsalar beni ahahahha