Kızlar smear testi vermistim sonuçlanmış cok şükür sikinti yok sadece enfeksiyon çıkmış doktor ilaç verdi.
Doktor uzun zamandır sende var bu sanırım dedi .Aklıma takıldı enfeksiyon gebe kalmaya engel mi? Hiçbir akıntı vs yoktu halbuki içeriden enfeksiyonmuş akıntıyla belli olmuyormus doktora sormayı unuttum..