Nisanyagmurum Seymanurbozdag12 Zehra Yılmaz’a gidiyorum ben kliniği var memnunum ama maddiyat zorluyor devlete gecicem
TgbHmz Seymanurbozdag12 Ben yıllardır atasam Aysın Akçaya gıdıyorum çok memnunum çok tatlı çok güleryüzlü liv hospiral seher sarı da çok iyidir ama hastane biraz pahalı bir bakın isterseniz 😊
Ireeeeem Seymanurbozdag12 liv hospitalde Seher sarı ya da sami Şahin. Özel hastaneye gidecekseniz en baştan doğum paketi yapın çok avantajlı oluyor fiyat değişiminden de etkilenmezsiniz
Seymanurbozdag12 sumeyya_ky aaa çok yakin bize orasi muayene ücretleri ne kadar acaba bilgi verir misin?