29 haftalık ikiz gebeyim bayram öncesi 34 mm çıkan rahim ağzı bayram sonrası 26mm düşmüş karnım çok sertleşmişti bi kaç gün belirti olarak. Ciğer geliştirici yaptılar ve ayağa kalkmak yok sürekli yat dedi doktorum haftaya tekrar ölçeriz dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı tekrar uzar mı acaba