Bende ilk iki dogumumda kullandim hemen ertesi gun baslamadim normal dogum olmasina ragmen ama bu kez hemen giymeyi düşünüyorum tabi Eylul sıcağında basarabilirsem,ben kesinlikle fayda sagladigini düşünüyorum mesela kardesim takmadi takamadi 3 yıl oldu hala gobegiyle ugrasiyor malesef ,benim baya yok olmustu gobegim.hamile kalana dek