Yektek22 Kizlar 6 haftalık hamileyim pazartesi keseyi gördük doktor hiç kist falan görmedi o zakan bugün 3 cm kist olusmus dedi böyle bir durumla karşılaşan var mı. Gebeliğin ilerleyen zamanında bebeğe bir sıkıntısı olur mu sizce
Annesii23 Yektek22 ben ilk kızımda gittiğimde kesenin nerdeyse 10 katı büyüklüğünde kistim vardı kese minicikti doktor korkacak bişey olmadığını zamanla gideceğini söyledi dediği gibide oldu bebek büyüdükçe kist eridi gitti hiç bi sıkıntı yaşamadım
miniyo Yektek22 Ben de gebelikten önce vardı önce sol da sonra sağ da oluşmuştu . 2 ay ilaç kullandım biri küçüldü diğeri küçülmedi daha sonrasında , Sağ da oluşan 3.5 cm kistim varken hamile olduğumu öğrendim . Zamanla yok oldu kendiliğinden
Yektek22 miniyo benim de sağ tarafta pazartesi hiç bir şey yok deid 2 gün içinde kist oluşur mu çok değişik geldi ya
miniyo Yektek22 Bence tek doktor da sabit kalmayın başka bir doktora da görünün. Ama kendinizi strese sokmayın çünkü haftanız ilerledikçe kistiniz küçülüp yok olacaktır büyük ihtimalle .