Ben duygu hanıma gidiyorum ama ultrason makinaları o kadar berbat ki özele gidip bebeğime orda baktırıyorum. Duygu hanımdan mı kaynaklı bilmiyorum ama 10 dk bile sürmüyo muayne ve çocugun boyunu kilosunu sormadan söylemiyo. Bende unutuyorum bi yandan çocuk saglıklı mı iyi mi derdine düşüyorum. Ayrıntıları soramıyorum. Uzun uzadıya muayne yok anlıcağın.