Servirevan Bebeğimle 30.haftaya geldik şükürler olsun.. bugün elbiselerini yıkadım çok güzel bir duyguymuş Rabbim isteyen herkese nasib eylesin inşeallah.. git gide sabırsızlanıyorum .. kokusunu içime çekmek istiyorum.. Sizde durumlar nedir hamişler?
Mv00 Servirevan 30+6 olduk bugün itibariyle bizde . Bende bu hafta yıkamaya başladım çamaşır sermek hiç bu kadar duygusal olmamıştı🤭🥰
reinamm Servirevan 29+5 olduk bizde😊 bende çok sıkıldım😔 sağlıkla gelse bebeklerimiz. Normal mi düşünüyorsunuz 🤗
Caglaaa Servirevan bende bu akşam 30+0 oldum yarın deterjanı gelecek yavaş yavaş bende yıkayıp çantamı hazırlamaya başlayacağım ve tabiki gün yaklaştıkça doğum korkusu da artıyor 🙈🙈
Limpid Servirevan bnde 30 oldum bugün bnde camasırları yıkadım. Valla😛 otuzda var bir keramet saglıklagelsınler
Melis_tugba Beni doğum korkusu sarmıyorda şuan 😁 bebişi kucagıma almak için sabırsızlanıyorum ya sanki son 3 trimiser geçmiyor gibi 30+0 bu gün heycanla bekliyorum