Merhaba, benim SAT 16 Mayıs ona göre 6 haftalık genetik ancak muayeneye gittiğimde 4 haftalık olduğunu geç döllenme olduğunu söyledi doktorum. Uygulamada nasıl ilerlemeliyim yani burada 6 haftalık mi görün neli 4 haftalık mi nasil takip edicem? Önerileriniz nedir acaba, 🤨😌