tulay-01 Mabelciko benim esım erkek olacak dıyır hatta ezel dızısını ızleye ızleye adınj ezel koyacam dıyır😀
aysegul_46 tulay-01 yok canım ne sorunu birazda genetik brnc annemde hiç öyle olmamış diğer kardeşlerimde öyle olmadı
Beyzanrrr sedanurbelik bende siz gibiydim çok şükür geçti hiçbir şey fayda etmiyordu en son çözümü limonda buldum limonu koklayıp duruyordum mide bulantısı kalmiyordu
Babyakca2891 Mabelciko ben 32 yaşındayım hatta 33 olucam ilk gebeliğim hem ikili tarama hemde fetal dna yaptırdım
Senzinc tulay-01 ilk hamileliğimde hiç bulantım olmadı cok rahattımm 2. Kez hamileyim hafif bulantım oluo 😄
Tinii_minii_mom tulay-01 bende folıcus kullanıyorum. Geçen hafta çok bulantı yaptı folicus bu hafta geçti çok şükür ya
Babyakca2891 Mabelciko tabiiki ben öyle düşündüm zaten ne olursa olsun kabulümdü ama bilip kendimi ona göre hazırlamak istedim şükür ikiside temiz geldi içimiz rahat etti en azından
tulay-01 aysegul_46 hamıleık herkeste farklı ilerliyor demekkı belirtiler konusunda benım ılk gebelıgım