zeynepsura tulay-01 11 haflığım 6. Haftadan beri miğdem bulantısı yaşıyorum 3 kilo vermişim yaşamamak için dua ediyorsun bak keyfine
Mnsfsl tulay-01 12. Haftalığım benimde yok. Dün kontrol vardı doktora da dedim hiç bir belirtim yok korkuyorum diye. Güldü ve çok şanslısın dedi🤭
sedanurbelik Bende 9+5im bence hiç bulantıdan bahsetme 10 gündür hastanelerdeyim inan ufacık bile olmasını istemezsin seninde böyle geçiyor demek ki
tulay-01 sedanurbelik normal mı dıye dusundum acaba yasamamak hıc olmadı kanama yasamıstjm gectı bel ağrısı arada kasık ağrısı olıyır
Beyzanrrr sedanurbelik bende siz gibiydim çok şükür geçti hiçbir şey fayda etmiyordu en son çözümü limonda buldum limonu koklayıp duruyordum mide bulantısı kalmiyordu
tulay-01 Burcuozz bır sorun oldumu pekı bırde benım doktorum bulantın ıcın yazalım dedı ılac hıc yok dedum cok ıyıdedı folık asıt aloyrsun dedı bırde ben hamıle kalmadan öncede folık asıt kullandım
tulay-01 zeynepsura Allah yardımcın olsub cnm ben korktum acaba normal mı bu durum dıye hıc bulantu olmaması
zeynepsura tulay-01 amin inşallah bazı hamileliklerde olmuyor diye biliyorum yine içinde şüphe kalıcaksa doktoruna sor
tulay-01 zeynepsura doktorum gecenlerde bulantın ıcın ılac ıster mısın dedı hıc bulantım yok dedım cok ıyu dedı kullandıgın folık asıtten dolayı olmuuot dedu
Babyakca2891 tulay-01 ben 18+3üm hiç bulantim olmadı bu zamana kadar ilk başlarda doktora sordum korktum yani hiçbir belirti yok ben hamile değilmiyim acaba dedim baktı Ayşegül hanım kese var bebek var neye zorluyosunuz dedi
tulay-01 Babyakca2891 benımde doktor bulantın ıcın ılac verım dedı bende hıc yokkı dedm cok ıyı dedı kullandıgın folık asıtten dolayı olmuyor dedı folıc us kullanıuırum
tulay-01 Babyakca2891 ıster ıstemez stres yapıyıruz hayırlısıyla saglıkla kucagımıza alalım inşalah 🙏😇
Lenasnmz Hafta hiç yaşamadım desem yeridir sadece koku hassasiyeti 2 defa tavuk çok kötü koktu tiksindim, kendi kendime kustum okadar. Bence bu çok güzel birşey….
Babyakca2891 tulay-01 evet her hamilelik bir olmuyor o yüzden stres olmaya gerek yok inşallah sağlıcakla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲😍