SevvaallEr  Kızlar sizce nuba göre neyiz 15 haftalık🥲
Neslis5757 @filialunae evet daha küçük meraktan işte yoksaki tabiki suan doktor bile zor görür☺️teşekkür ediyorum içimde hep kız hissi var ama ve lakin Herşey nasip mevlam hayırlısı nasip etsin sağlıcakla❤️
anapanda12 Beceriklianne başı sağda ise genellikle kız solda ise erkek olduğu için pek çok kişide doğru çıktı ☺️
filialunae anapanda12 kız benim ikiz kızlarım biri sağa dönüyordu biri sola her hafta değişiyordu onu napıcaz 🤣
Mersinan filialunae https://mutluresim.com/image/nIfBDQ Benim de bebişimin cinsiyetini tahmin eder misin rica etsem ♥️
Mersinan filialunae Teşekkürler yorumun için 🫶🏻 tabiki önceliğimiz sağlıklı olması ama insan merak ediyo deli gibi birşeyler almak istiyorum yada isim belirleyip ismiyle seslenmek 😍
filialunae Mersinan haklısın canım benim ilk aldığım mavi emzikler elimde patladı ama koza döndü 🤣🤣 16-17 haftaya kadar bekle çok pahalı şeyler alma biberon vs unisex şeyler al şimdilik 😀