aysesmsk_ Kızlar merhaba 18 günlük bebeğim sol gözünde çapaklanma oluyor sulu bir şekilde bir kaç gündür geçmişti tekrar oldu sizde de oluyor mu acaba ne yapmam gerekiyor bu durumda?
Bebegimizolsun aysesmsk_ gözyaşı kanalları tıkalı oluyor bi masaj var göz pınarına yapılan onu yapabilirsin Ben oğluma yapsamda hiç geçmedi damla kullandım daha çoğaldı bıraktım kendi haline şimdi 5 aylık geçti kendiliğinden Doktor korkulacak bişey yok 6 ay olur geçer dedi
Lajanam aysesmsk_ benim bebeğimde de oldu, göz pınarına sabah akşam çok bastırma dan biraz masaj yap. Doktorumun tavsiyesi çayla hafif sil gözlerini demişti soğuk çayla
aysesmsk_ @Lajanam çayı ilk defa duyuyorum ama inşallah bir kaç güne kadar geçer moralim çok bozuluyor çünkü 😕
aysesmsk_ @Bebegimizolsun Anladım canım evet korkucak bir durum değil ama insan üzülüyor gözünü açamayınca ☹️
mayaden aysesmsk_ benim bebisinde 20 günlük iki gozu birden oluyor sıliyodum ilik suyla anne sutu dediler ama iyice çoğalınca doktora gittim antibiyotikler göz damlası verdi onu kullanıyoruz geçti bence sizde Bi gidin . Bir de göz pjnarlalarina masaj
minikoannesi123 Benim de kızımda dünden beri oluyor, ben akşam doktora götürdüm. Damla verdi ayrıca günde 4-5 defa gözlerini ılık su ve pamukla temizliyorum. Ufak ufak geçiyor gibi
aysesmsk_ @minikoannesi123 bende götürdüm damla verdi ama kullanmadım yeni doğan olduğu için bir ara geçti sonra tekrar oldu acaba ne kadar süre olur bilmiyorum geçmezse tekrar götüreceğim gibi
minikoannesi123 aysesmsk_ neden kullanmadinız ki? Doktor ilacı zaten yenidoğana uygun veriyor. Düzenli olarak kullanmanız hızlıca geçmesi açısından daha iyi olur
[silindi] Benim kardeşimde de olmuştu yeni doğduğunda annem hep pamuğu bayat çaya batırıp gözünü silerdi biraz sürmüştü ama sonra geçmişti
aysesmsk_ @minikoannesi123 ben bir kaç güne geçer diye hemen kullanmak istemedim yeni doğanlar da normal olduğu için ama bir haftadır geçmedi ben de çocuk göz doktoruna götürmeyi düşünüyorum