Kizlar pazartesi sezeryana giriyorum Allah nasip ederse. Disardan fotografci girmiyor 1800 diyor ucretede benimde suan ona butcem yok bilgnz varmi rica etsek hemsire o an cekermi bide esiminde girmesini istyorm girebiliyorlarmi kisa zamanda ameliyat olanlar yorumlarinizi bekliyorum