Merhaba arkadaşlar anne adayıyım 🩷 İhtiyaçları ufak ufak alıyorum ama en büyük korkum Mastit olmak 🥺 Gümüş göğüs ucu kapağı almayı düşünüyorum. 925 ayar mı 999 ayar mı almalıyım? Bunu aldığım zaman kremde kullanmama gerek var mı? Kullanımı nasıl bilgilendirirseniz tecrübeli annelerim teşekkür ederim ❤️