dygtpz doktor sağlıklı olduğunu söyledi her şeyin iyi olduğunu söyledi o yüzden içim rahat , kendimi cok sıktım kilo aldıracak şeyler yedim hep ama olmayınca olmuyor benimle alakası olmadığını anladım. Genetik dediler babası da küçük doğduğu için. Haftada bir kontrol ediliyor eğer bu hafta ki kontrolde kilo almamış görülürse doğumu başlatacaklarını söylediler