Mrb kizlar dogum yapali 14 gün oldu doğurduktan sonra idrar yapamadım sondayla 10 gün kaldım sondayı çıkardılar sonra lavaboya gittim azda olsa yapabiliyorum ama asla sıkışmıyorum yani 2 gün gitmesem anlamam bana irodinami testi yap dediler lütfen bilgisi olan yazabilirmi